Marketing

Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 1.
Poviný predmet

Cieľom predmetu je oboznámiť sa s marketingovou teóriou a s filozofickým základom marketingu. Osvojenie základných pojmov a kategórií marketingu, význam marketingu a marketingového plánovania, marketingové nástroje. 

Stručná osnova predmetu

  • Teoretické východiská marketingu.
  • Marketingové prostredie.
  • Nákupné správanie spotrebiteľov a organizácií.
  • Marketingový informačný systém a marketingový výskum.
  • Marketingové plánovanie.
  • Segmentácia trhu, výber cieľového trhu a tvorba trhovej pozície.
  • Marketingový mix – produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
  • Medzinárodný marketing.
  • Marketing služieb.
  • Marketing súčasnosti a jeho perspektívy.

 

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.